newborn_twenterander

Met blijdschap geven wij kennis…….

Gepubliceerd op
Gepubliceerd in
Deel:

Dat De Twenterander advertenties moet verkopen om uit de kosten te komen, is natuurlijk vanzelfsprekend. In de reclame gaat het echter vooral om de attentiewaarde zoals valt te lezen op de nieuwssite van De Twenterander, www.detwenterander.nl. Walraven: Wij houden de verhouding redactioneel en commercieel goed in de gaten, zodat de bedrijven die bij ons een advertentie plaatsen, met als doelgroep de Twenteranders, verzekerd zijn van een hoge attentiewaarde waardoor de reclameboodschap de aandacht en de respons krijgt die deze verdient. Wij hopen dat we op korte termijn kunnen opschalen naar 12 of 16 pagina’s, maar daar hebben we de hulp van ondernemend Twenterand zeker bij nodig.”

Han Pape van de nieuwssite De Roskam is de andere vennoot en is verantwoordelijk voor de redactionele inhoud van deze nieuwe tabloid. Hij heeft zijn sporen als onafhankelijk journalist verdiend en beschikt over een uitgebreid netwerk, waardoor hij vaak net wat eerder op de hoogte is van lokale en regionale politieke ontwikkelingen, niet voor niets het onderwerp waar inhoudelijk in dit blad de focus op ligt, aangevuld met de lokale sport en cultuur.

Qua stijl, inhoud en redactie onderscheidt De Twenterander zich heel bewust van de andere huis-aan-huisbladen en de toekomst zal leren of de ondernemers uit Twenterand dit zodanig commercieel aantrekkelijk vinden dat zij er hun reclameboodschappen in gaan plaatsen. De krant richt zich zowel wat betreft de redactionele inhoud, maar ook wat betreft de advertenties volledig op Twenterand en dat is natuurlijk ook niet zo verwonderlijk als je de krant de naam De Twenterander meegeeft.

Lees meer over: , ,

© Stichting Delta Media Groep
Website door Webton